friends2008
ازيك ... بص من الاخر كده لو مسجل فى المنتدى خش وبطل تبقى زائر كتير ولو مش مسجل حاول تسجل يا خفيف بس لو انت مش علوم عين شمس يبقى تفكك مننا احسن

شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

اذهب الى الأسفل

شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الخميس نوفمبر 20, 2008 1:01 pm

الى السيد " سيدى " اليك شروطى الخاصة بك والتى على اساسها يمكن الالتحاق بخدمتكم ،فاذا وافقت عليها ، فأرجو التوقيع

عليها بأمضائك ،منعا لكل خلاف فى المستقبل :

1-تذكر إن الشغالة – من الجنس اللطيف ،فلا ينبغي أن تصدر إليها أمرا ألا في صيغة الالتماس أو الرجاء ...

2-لا تنسى وأنت تشترى هدية لزوجتك ، بمناسبة ما إن في منزلك – سيدة أخرى – يسرها أن تتحفها بهدية بين حين أخر.

3-لاترفع صوتك وأنت تخاطبني ولا تعبس في وجهي ...فأنا –شغالة – ولست زوجة ... إن الزوجة مضطرة –بحكم علاقتها بك –

أن تتحمل الشخط والنطر ... أما الشغالة فليس هناك ما يضطرها إلى الاحتمال ..

4-يجب أن تبرهن لي عن تقديرك لخدماتي بالدليل المحسوس .. فتدعوني إلى نزهه خلوية ..آو إلى السينما أو إلى العشاء في أحد

المطاعم .. وتذكر إن خادمتك المطيعة لن تنسى لك هذا التقدير.

5-يسرني أن اسمع منك بين وقت واخر عبارات الإعجاب بهندامي وتسريحة شعري وجمال قوامي وحسن ذوقي في اختيار

ملابسي وذلك لكي اشعر إن مكانتي في نفسك لاتقل عن مكانه "ستى" وانك تحترم قانون :مفيش حد أحسن من حد ".

6-إذا وقع خلاف بيني وبين –ستى فيجب أن تقف بجانبي ظالمة أو مظلومة .. تذكر أن زوجتك إذا تركتك ،فليس اسهل من

الحصول على زوجه غيرها ... أما الشغالة فلن تجد عوضا عنها بسهوله ..

7-إذا وقع بيننا استلطاف متبادل واكتشفت "الست" أمرنا ،وراحت تردد العبارة المألوفة: –يا أنا يا الشغالة في البيت .. فلا تنسى

أن تتمسك بي حفاظا لكرامتي أمام "الست"


واليك انت أيضا يا "ستى " شروطا سبعه يسرنى ان تقرأيها وتوقعى عليها أسوة بزوجك :-

1-لا تحاولى ان تظهرى سيطرتك على امام ضيوفك ولاتخاطبينى بحده والا عرضت نفسك لسماع مالا يرضيك .. يجب ان يكون

الاحترام متبادل بيننا .

2-لا تغضبى اذا اكتشفتى اننى أستعمل مواد التجميل الخاصه بك ،بل يجب ان تغتبطى لانى بهذا اقدم لك الدليل على ديمقراطيتى

ورفع الكلفه بيننا .

3-اذا لاحظتى ان زوجك يلاطفنى" صهينى " واذا ارتفعت حرارة الملاطفه الى حد الغزل فأغمضى عينك وقلبك وتذكرى ان مغازلتة

لى افضل من مغازلتة لفتاه غريبه عن البيت..

4-يجب أن تقدميني لأصدقائك وصديقاتك وان تلحي على في دعوتي للجلوس معهم حتى اشعر أنى من أفراد الآسرة .

5-لا تحددي ألوان الطعام اليومي قبل استطلاع رأيي إن الزمن الذي كانت فيه تكتفي ببقايا الطعام قد مضى .

6-لا تدعى للغيره مكانا في نفسك إذا رأيتني أداعب زوجك أو أمازحه فأن الشغالة في حاجه ألي أن تنسى أحيانا إنها مجرد

شغالة .

7- يجب أن تغضي الطرف إذا راق لي يوما أن استعير بعض ملابسك أو مجوهراتك فأنى بذلك ارفع من مكانتك في نفسي واعتبرك

من صديقاتي الحميمات

هذه هي شروطي فإذا وافقت عليها فأنا خادمتك المطيعة .

********
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3551
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف emy saleh في الخميس نوفمبر 20, 2008 1:14 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
جامدة ياآية
thank
avatar
emy saleh
عضو ماسي
عضو ماسي

انثى
Instant Message : عايزة اسافر لمكان بعييييد
عدد الرسائل : 1241
تاريخ الميلاد : 31/01/1987
العمر : 31
نقاط نقاط : 3677
النجوميه النجوميه : 8
الاسم : إيمان احمد صالح
القسم : نبات-كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1- كيف تصبح مبدعاً
2- آخر كلماتي
3- منازل غريبة
4- كلمات بدون نقط الكل يشارك في اللعبة
5- شئ مفيد ان تنام في المحاضرة

تاريخ التسجيل : 03/09/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الخميس نوفمبر 20, 2008 1:25 pm

شكرا ليكي يا ايمي thank
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3551
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف islam في الخميس نوفمبر 20, 2008 1:34 pm

دى زوجه تانيه مش خدامه
لو انا سمعت كلمها ستها هتموتها
جامده بجد...............ههههههههههههههههه
avatar
islam
عضو فضي
عضو فضي

ذكر
Instant Message : عاشق الجمال والطبيعه
عدد الرسائل : 585
تاريخ الميلاد : 03/02/1987
العمر : 31
نقاط نقاط : 3661
النجوميه النجوميه : 3
الاسم : اسلام حسن
تاريخ التسجيل : 02/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف sway في الخميس نوفمبر 20, 2008 1:47 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
حلوة أوى يا أية
Smile Smile Smile

thank u
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3540
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف pureheart88 في الخميس نوفمبر 20, 2008 2:01 pm

لا والله بجد
ده حاجه حلوه اوى والله
علي رأي المثل البيت بيت ابونا تطلع البنت لامها ههههههههههههههه
بس جامده اوى يا ايه thank u
avatar
pureheart88
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
Instant Message : الحمد لله
عدد الرسائل : 702
تاريخ الميلاد : 12/02/1988
العمر : 30
نقاط نقاط : 3605
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : احمد رضا
تاريخ التسجيل : 04/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف rafprof في الخميس نوفمبر 20, 2008 2:36 pm

جامدة اوى يا ايه
بس من الاخر ده احنا اللى نشتغل خدامه عندها
avatar
rafprof
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : ياااااااااااااااااااااااااااااارب
عدد الرسائل : 1878
تاريخ الميلاد : 11/04/1987
العمر : 31
نقاط نقاط : 3529
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : رفيق رؤوف
موضوعاتى المفضلة : دموع الرجل....هل هى غالية؟؟؟
سأرحل وستندمون لغيابي ولن أعوود . . .

اوسمة : صاحب افضل موضوع


تاريخ التسجيل : 15/09/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف حب العمر في الخميس نوفمبر 20, 2008 4:00 pm

جامده بجد يا أيه.بس تصدقى احسن له يتجوز الشغاله فعلا ويكتب ليها كمان نصف ثروته.وبعدين شغاله ليه ما مراته تقوم كده وتاخد بالها من بيتها والا فى الاخر هى الخسرانه.مرسى يا ايه

حب العمر
بدأ ينشط
بدأ ينشط

انثى
Instant Message : مبسوطه جدا
عدد الرسائل : 304
تاريخ الميلاد : 04/04/1986
العمر : 32
نقاط نقاط : 3485
النجوميه النجوميه : 0
القسم : نبات وكمياء
تاريخ التسجيل : 26/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الخميس نوفمبر 20, 2008 8:10 pm

Smile Smile Smile
بجد ردودكم توقع من الضحك
شكرا جدا لكل الناس اللي شاركت thank
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3551
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف boosy في الخميس نوفمبر 20, 2008 11:37 pm

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
7elwa motttttttttttttttt
Smile Smile Smile
avatar
boosy
مشرف
مشرف

انثى
Instant Message : اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
عدد الرسائل : 2888
تاريخ الميلاد : 02/06/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 4282
النجوميه النجوميه : 6
الاسم : semsem
القسم : micro-chemistry
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: شروط شغالة..بس شغالة مودرن شوية

مُساهمة من طرف Hussein elansary في الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 3:28 pm

انا نفسى اشوفها بس
avatar
Hussein elansary
بدأ ينشط
بدأ ينشط

ذكر
Instant Message : النار التى لا يطفئها ماء الارض و السماء
عدد الرسائل : 176
تاريخ الميلاد : 10/03/1984
العمر : 34
نقاط نقاط : 3577
النجوميه النجوميه : 0
القسم : النبات /ك
تاريخ التسجيل : 12/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى