friends2008
ازيك ... بص من الاخر كده لو مسجل فى المنتدى خش وبطل تبقى زائر كتير ولو مش مسجل حاول تسجل يا خفيف بس لو انت مش علوم عين شمس يبقى تفكك مننا احسن

سجن المنتدى

صفحة 7 من اصل 9 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف ahmed maddish في السبت يناير 24, 2009 9:50 pm

نخرج بسمه ..................


وندخل ابوصلاح......علشان كتير واحشنى...........
avatar
ahmed maddish
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
Instant Message : مين عارف بكرة شو مخبلنا
عدد الرسائل : 919
تاريخ الميلاد : 05/01/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3280
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : احمد محمد البغدادى
القسم : ميكرو كيمياء
تاريخ التسجيل : 04/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الأحد يناير 25, 2009 2:08 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه Smile Smile Smile

خلوه فى السجن شوية علشان أنا عايز أزوره علشان من زمان مشفتهوش
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:15 pm

محدش يدخل ابو صلاح السجن غيري
هخرجه وادخلك يا باسم
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف the precious في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:22 pm

مع انك يا بسوم استندلت ودخلتنى
بس انا هطلعك واسترجل بقى
وادخل ايمان برضو
عشان تشرف شويه

_________________
avatar
the precious
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : مش عارف
عدد الرسائل : 1992
تاريخ الميلاد : 15/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3441
النجوميه النجوميه : 12
الاسم : احمد صلاح السيد
القسم : نبات - كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1-حوار مع ابليس
2-قاموس مصطلحات الاب والام
3-يا بخت البنات
4 -اختبار غباء...شوف نفسك غبي ولا لأ
5 -اتحدي اي حد يجاوبلي عالاسئلة دي
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف ahmed maddish في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:22 pm

نخرج ايمان وندخل ابوصلاح ...................ليك وحشه يابنى
avatar
ahmed maddish
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
Instant Message : مين عارف بكرة شو مخبلنا
عدد الرسائل : 919
تاريخ الميلاد : 05/01/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3280
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : احمد محمد البغدادى
القسم : ميكرو كيمياء
تاريخ التسجيل : 04/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:25 pm

ليه كده يا بغدادي
انا قلت محدش يدخله السجن غيري
يلا بقي مش مشكله خلية جوة شوية Razz
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف the precious في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:26 pm

برضو احمد صلاح

يا عم انا حرمت اوحشك خلاص
طب مانا لما اترمى فى السجن هتشوفنى ازاى يعني
ولا انت كده ضامن تزورنى تلاقيني موجود

_________________
avatar
the precious
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : مش عارف
عدد الرسائل : 1992
تاريخ الميلاد : 15/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3441
النجوميه النجوميه : 12
الاسم : احمد صلاح السيد
القسم : نبات - كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1-حوار مع ابليس
2-قاموس مصطلحات الاب والام
3-يا بخت البنات
4 -اختبار غباء...شوف نفسك غبي ولا لأ
5 -اتحدي اي حد يجاوبلي عالاسئلة دي
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف ahmed maddish في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:28 pm

يا ابوصلاح,.....................انت عارف معزتك عندى اد شو.............


انت لما تفضل فى السجن اكيد اكيد هحاول اشوفك
avatar
ahmed maddish
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
Instant Message : مين عارف بكرة شو مخبلنا
عدد الرسائل : 919
تاريخ الميلاد : 05/01/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3280
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : احمد محمد البغدادى
القسم : ميكرو كيمياء
تاريخ التسجيل : 04/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:35 pm

انا هطلع احمد...وادخل باسم

وعشان خاطري سيبوه شوية...كل ما ادخله تخرجوه down
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف the precious في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:37 pm

ahmed maddish كتب:يا ابوصلاح,.....................انت عارف معزتك عندى اد شو.............


انت لما تفضل فى السجن اكيد اكيد هحاول اشوفك

اوك يا عم بس ياريت مش تنساني

بس حلوه"شو "دي
مابعرف والله يا بغدادى ..ياهلا باخ العرب ..مرحبابك والله

_________________
avatar
the precious
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : مش عارف
عدد الرسائل : 1992
تاريخ الميلاد : 15/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3441
النجوميه النجوميه : 12
الاسم : احمد صلاح السيد
القسم : نبات - كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1-حوار مع ابليس
2-قاموس مصطلحات الاب والام
3-يا بخت البنات
4 -اختبار غباء...شوف نفسك غبي ولا لأ
5 -اتحدي اي حد يجاوبلي عالاسئلة دي
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف ahmed maddish في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:53 pm

ههههههههههههههههه

ماشى يا ابوصلاح

نخرج ابوصلاح وندخل باسم
avatar
ahmed maddish
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
Instant Message : مين عارف بكرة شو مخبلنا
عدد الرسائل : 919
تاريخ الميلاد : 05/01/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3280
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : احمد محمد البغدادى
القسم : ميكرو كيمياء
تاريخ التسجيل : 04/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:54 pm

هييييييييييييييييييه
اخيرا في اجماع ان باسم يدخل
اخيرا حد متفق معايا bounce
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف ahmed maddish في الثلاثاء يناير 27, 2009 9:56 pm

ههههههههههههههههههه

يظهر ان فى اجماع على دخولك السجن يا باسم
avatar
ahmed maddish
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
Instant Message : مين عارف بكرة شو مخبلنا
عدد الرسائل : 919
تاريخ الميلاد : 05/01/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3280
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : احمد محمد البغدادى
القسم : ميكرو كيمياء
تاريخ التسجيل : 04/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الأربعاء يناير 28, 2009 12:09 am

إيه ده هو مفيش حد عايز يخرجنى هو ال....... لما بيقع بتكتر سكاكينه ولا إيه
Smile
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف rafprof في الأربعاء يناير 28, 2009 2:53 am

بسوم حبيبى انت عارف يا مان مع انك مش بتسال بس انت عارف انت حبيبى ومقدرش اشوفك كده ده انت بسوم برده
اطلع باسم وادخل ايه ومحدش يخرجها يا ريت
avatar
rafprof
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : ياااااااااااااااااااااااااااااارب
عدد الرسائل : 1878
تاريخ الميلاد : 11/04/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3226
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : رفيق رؤوف
موضوعاتى المفضلة : دموع الرجل....هل هى غالية؟؟؟
سأرحل وستندمون لغيابي ولن أعوود . . .

اوسمة : صاحب افضل موضوع


تاريخ التسجيل : 15/09/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الأربعاء يناير 28, 2009 9:30 am

كده يا رفروفتى برضه تزعل منى أنا ؟؟؟؟ طب لو أنا مش بسأل إسأل عليا أنت مش أنت الكبير برضه

وأنا متفق معاك إننا نسيب أيه شوية علشان هى كانت شمتانه فيا وأنا فى السجن Razz
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الأربعاء يناير 28, 2009 5:10 pm

دي آخرتها بردو يا رفيق
هانت عليك 10 سنين معرفة وايام سيد جلال وحسن مفلح...
ماشي يا رفيق...ليك يوم يا بردو... Evil or Very Mad
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الخميس يناير 29, 2009 9:20 am

خلاص كفايه كده على أيه برضه سجن النساء وحش أوى ومنرضلهاش البهدلة

أنا هطلع أيه وأدخل شحاته بدالها علشان يدخل يلعب معانا اللعبة شوية Razz
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الخميس يناير 29, 2009 6:41 pm

لااااااااااااا...كله الا شحاتة
انا طبعا هخرجه...بس ادخل مين؟؟؟
ما اقدرش ادخل بسوم طبعا....يبقي هدخل احمد رضا
بقاله كتييييييير ما دخلش
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف ahmed maddish في الخميس يناير 29, 2009 6:56 pm

ولله رضا ده اخويا ........................

بحاول اخد منه ميعاد علشان اكلمه مش عارف بقالى اكثر من 24 ساعة

خليه فى السجن شوية
avatar
ahmed maddish
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
Instant Message : مين عارف بكرة شو مخبلنا
عدد الرسائل : 919
تاريخ الميلاد : 05/01/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3280
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : احمد محمد البغدادى
القسم : ميكرو كيمياء
تاريخ التسجيل : 04/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف pureheart88 في الخميس يناير 29, 2009 11:08 pm

اخص عليك يا بغد
داحنا اكلين شاربين خارجين شغالين مع بعض
ماشي يعم ماشي enjured enjured enjured
avatar
pureheart88
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
Instant Message : الحمد لله
عدد الرسائل : 702
تاريخ الميلاد : 12/02/1988
العمر : 29
نقاط نقاط : 3302
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : احمد رضا
تاريخ التسجيل : 04/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف همسه في الخميس يناير 29, 2009 11:48 pm

انا هخرج احمد وادخل ايه
avatar
همسه
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى
عدد الرسائل : 874
تاريخ الميلاد : 01/04/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3412
النجوميه النجوميه : 3
الاسم : رضوى
القسم : نبات كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1-اللحظات الأخيره فى حياه الرسول صلى الله عليه وسلم تبكيك ولو قلبك حجر
2-رساله الى من جرح احساسى
3-لاتندم على حب عشته
4-سر إختفاء اعضاء المنتدى


اوسمة : صاحبة تانى افضل موضوع

تاريخ التسجيل : 21/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف greatpharaoh111 في الجمعة يناير 30, 2009 12:32 am

Aya abd el-rahman كتب:لااااااااااااا...كله الا شحاتة
انا طبعا هخرجه...بس ادخل مين؟؟؟
ما اقدرش ادخل بسوم طبعا....يبقي هدخل احمد رضا
بقاله كتييييييير ما دخلش



ربنا يخليكى يا اية
ما نجلكيش فى حاجة وحشة يا بنتى


وانا طبعا ما اقدرشى اسيبك جوه فى السجن
ما تهونيش عليا برضة


انا هاطلع ايه وادخل مين
ادخل مين

ادخل حبيبى وتؤام روحى رفيق باشا

لامؤاخزة يا بوب بس ما ينفعشى اسيب ايه جوا
avatar
greatpharaoh111
مشرف
مشرف

ذكر
Instant Message : راضى والحمد لله
عدد الرسائل : 1605
تاريخ الميلاد : 06/03/1986
العمر : 31
نقاط نقاط : 3564
النجوميه النجوميه : 19
الاسم : محمد شحاتة
القسم : phytochemistry
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف rafprof في الجمعة يناير 30, 2009 1:40 am

اااااااااااااااه
كده وقعنا فى الغلط يا شحاته
البادى اظلم يا معلم وعلى العموم مش هقعد كتير عشان حبايبى هنا كتير
وطالع طالع يا شحاته وانتظر امير الانتقام
انا حسن الهلالى انت مين
avatar
rafprof
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : ياااااااااااااااااااااااااااااارب
عدد الرسائل : 1878
تاريخ الميلاد : 11/04/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3226
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : رفيق رؤوف
موضوعاتى المفضلة : دموع الرجل....هل هى غالية؟؟؟
سأرحل وستندمون لغيابي ولن أعوود . . .

اوسمة : صاحب افضل موضوع


تاريخ التسجيل : 15/09/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف greatpharaoh111 في الجمعة يناير 30, 2009 1:46 am

الاول.....


اعلى ما فى خيلك اركبة

بس اوعى تقع من عليه

احنا لا بنخااااااااااااااف ولا بنتهدد

واللى عندك اعملو

Razz Razz Razz Razz Razz Razz
avatar
greatpharaoh111
مشرف
مشرف

ذكر
Instant Message : راضى والحمد لله
عدد الرسائل : 1605
تاريخ الميلاد : 06/03/1986
العمر : 31
نقاط نقاط : 3564
النجوميه النجوميه : 19
الاسم : محمد شحاتة
القسم : phytochemistry
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف همسه في الجمعة يناير 30, 2009 4:22 am

انا بطلع رفيق وهدخل شحاته
avatar
همسه
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى
عدد الرسائل : 874
تاريخ الميلاد : 01/04/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3412
النجوميه النجوميه : 3
الاسم : رضوى
القسم : نبات كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1-اللحظات الأخيره فى حياه الرسول صلى الله عليه وسلم تبكيك ولو قلبك حجر
2-رساله الى من جرح احساسى
3-لاتندم على حب عشته
4-سر إختفاء اعضاء المنتدى


اوسمة : صاحبة تانى افضل موضوع

تاريخ التسجيل : 21/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف ahmed maddish في الجمعة يناير 30, 2009 8:38 am

شحاته حبيب قلبى...............................والله منور...............


نخرج شحاته ...............وندخل رضا
avatar
ahmed maddish
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
Instant Message : مين عارف بكرة شو مخبلنا
عدد الرسائل : 919
تاريخ الميلاد : 05/01/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3280
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : احمد محمد البغدادى
القسم : ميكرو كيمياء
تاريخ التسجيل : 04/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الجمعة يناير 30, 2009 10:13 am

أنا هخرج رضا وادخلك إنت يا بغدادى Smile
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف rafprof في الجمعة يناير 30, 2009 11:11 am

نوووووووووووووووووو
الانتقاااااااااااااااااااااااااااام
بغدادى بره السجن وشحاته حبيبى جوه السجن
ولو سمحتوا محدش يطلعه دلوقتى لحد ما اروحله بالعيش والحلاوة
avatar
rafprof
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : ياااااااااااااااااااااااااااااارب
عدد الرسائل : 1878
تاريخ الميلاد : 11/04/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3226
النجوميه النجوميه : 0
الاسم : رفيق رؤوف
موضوعاتى المفضلة : دموع الرجل....هل هى غالية؟؟؟
سأرحل وستندمون لغيابي ولن أعوود . . .

اوسمة : صاحب افضل موضوع


تاريخ التسجيل : 15/09/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف greatpharaoh111 في الجمعة يناير 30, 2009 1:55 pm

ماشى يا همسة

وماشى يا بروف

والايام بيننا يا مرزوق

وعلى رأى المثل يوم ليك .......تطلع البنت لامها

Smile Smile Smile Smile Smile
avatar
greatpharaoh111
مشرف
مشرف

ذكر
Instant Message : راضى والحمد لله
عدد الرسائل : 1605
تاريخ الميلاد : 06/03/1986
العمر : 31
نقاط نقاط : 3564
النجوميه النجوميه : 19
الاسم : محمد شحاتة
القسم : phytochemistry
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الجمعة يناير 30, 2009 2:52 pm

انا قلت كله الا شحاتة
شحاتة الكينج يطلع برة السجن...والprof يدخل مكانه
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الجمعة يناير 30, 2009 6:00 pm

انا هطلع حبيبى ريفوووووووووووووووووووووو وأدخل أيه مكانه
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الجمعة يناير 30, 2009 7:20 pm

في ايه يا باسم...انت كل شوية تدخلني
ايه المعاملة دي يا جدعان
انا عايزة حد يخرجني من هنا بسرعة down
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف the precious في الجمعة يناير 30, 2009 7:45 pm

Aya abd el-rahman كتب:في ايه يا باسم...انت كل شوية تدخلني
ايه المعاملة دي يا جدعان
انا عايزة حد يخرجني من هنا بسرعة down


ايه ده يا آية هو انتى هنا

تصدقى محدش قاللى
انا لو اعرف من زمان

كنت هفرح اوى بصراحه


كويس خليكي كده ..السجن تهذيب واصلاح برضو Razz Razz Razz

_________________
avatar
the precious
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : مش عارف
عدد الرسائل : 1992
تاريخ الميلاد : 15/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3441
النجوميه النجوميه : 12
الاسم : احمد صلاح السيد
القسم : نبات - كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1-حوار مع ابليس
2-قاموس مصطلحات الاب والام
3-يا بخت البنات
4 -اختبار غباء...شوف نفسك غبي ولا لأ
5 -اتحدي اي حد يجاوبلي عالاسئلة دي
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الجمعة يناير 30, 2009 7:48 pm

تصدق ان كده غلط اوي
ماشي يا احمد....مردودالك
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الجمعة يناير 30, 2009 10:11 pm

خلاص يا ايه إنتى صعبانه عليه أوى هخرجك وأدخل أحمد صلاح مكانك
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الجمعة يناير 30, 2009 10:22 pm

والله انت حبيبي يا بسوم
بس الله يكرمك ..ماتدخلنيش تاني
ادخل الشات بقي
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف the precious في الجمعة يناير 30, 2009 11:19 pm

اوك
كل واحد دلوقتى مبقاش فى لسانه حد يدخله السجن غير احمد صلاح

مكانى المعتاد

مستنى النجم الى هيطلعني
@ @ @

_________________
avatar
the precious
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : مش عارف
عدد الرسائل : 1992
تاريخ الميلاد : 15/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3441
النجوميه النجوميه : 12
الاسم : احمد صلاح السيد
القسم : نبات - كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1-حوار مع ابليس
2-قاموس مصطلحات الاب والام
3-يا بخت البنات
4 -اختبار غباء...شوف نفسك غبي ولا لأ
5 -اتحدي اي حد يجاوبلي عالاسئلة دي
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف emy saleh في الجمعة يناير 30, 2009 11:38 pm

انا هخرج احمد صلاح

وهدخل همسة
avatar
emy saleh
عضو ماسي
عضو ماسي

انثى
Instant Message : عايزة اسافر لمكان بعييييد
عدد الرسائل : 1241
تاريخ الميلاد : 31/01/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3374
النجوميه النجوميه : 8
الاسم : إيمان احمد صالح
القسم : نبات-كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1- كيف تصبح مبدعاً
2- آخر كلماتي
3- منازل غريبة
4- كلمات بدون نقط الكل يشارك في اللعبة
5- شئ مفيد ان تنام في المحاضرة

تاريخ التسجيل : 03/09/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في السبت يناير 31, 2009 9:51 am

أنا هخرج همسة وأدخل رفيق علشان زعلان منه إنه مش بيسأل عليا
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف boosy في الأحد فبراير 01, 2009 5:46 pm

انا يا صلوحه هطلعك وادخل مكانك ممممممممممممممممممممممممممممممممم
شحاته
thank u thank u thank u
avatar
boosy
مشرف
مشرف

انثى
Instant Message : اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
عدد الرسائل : 2888
تاريخ الميلاد : 02/06/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3979
النجوميه النجوميه : 6
الاسم : semsem
القسم : micro-chemistry
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف greatpharaoh111 في الأحد فبراير 01, 2009 7:49 pm

ولا هاجبلك راس اللى يزعلك
ولا اعرفك
ويلا يا بت من هنا
اما اشوفك بس

ماااااااااااااااااااااااااااشى
avatar
greatpharaoh111
مشرف
مشرف

ذكر
Instant Message : راضى والحمد لله
عدد الرسائل : 1605
تاريخ الميلاد : 06/03/1986
العمر : 31
نقاط نقاط : 3564
النجوميه النجوميه : 19
الاسم : محمد شحاتة
القسم : phytochemistry
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف boosy في الأحد فبراير 01, 2009 8:26 pm

يا شحاته ده انا دخلتك السجن علشان كل لما ادخل المنتدي الاقيك هنا معانا
طيب خلاص هطلعك منه
هههههههههههههه
avatar
boosy
مشرف
مشرف

انثى
Instant Message : اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
عدد الرسائل : 2888
تاريخ الميلاد : 02/06/1987
العمر : 30
نقاط نقاط : 3979
النجوميه النجوميه : 6
الاسم : semsem
القسم : micro-chemistry
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف Aya abd el-rahman في الأحد فبراير 01, 2009 8:48 pm

طيب كده شحاتة طلع...السجن هيفضل فاضي ولا ايه؟؟؟
طبعا السجن مينفعش يبقي فاضي وصلاح موجود
اتفضل يا احمد ادخل...عشان تحرم تفرح فيا
avatar
Aya abd el-rahman
عضو ماسي
عضو ماسي

Instant Message : v.v.v. happy
عدد الرسائل : 1107
نقاط نقاط : 3248
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : Aya abd el-rahman
موضوعاتى المفضلة : 1-كيف تقتل المليون
2-ذهب الليل..طلع الفجر
3-وراء الكلام....كلام
4-"إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَحْيِي أَن يَضْرِبَ مَثَلاً مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا"
5-دعاء يستغيث منه الشيطان
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الأحد فبراير 01, 2009 9:34 pm

أنا هخرج أحمد وأدخل بسمة
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف the precious في الإثنين فبراير 02, 2009 12:27 am

لا بقى
اخرج انا بسمه
بس هدخل حد جديد
جديد خالص
كان نفسي اشوفه مسجون من زمان

عمووووووووووور
ادخل يا عمور...زنزانه 67

_________________
avatar
the precious
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : مش عارف
عدد الرسائل : 1992
تاريخ الميلاد : 15/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3441
النجوميه النجوميه : 12
الاسم : احمد صلاح السيد
القسم : نبات - كيمياء
موضوعاتى المفضلة : 1-حوار مع ابليس
2-قاموس مصطلحات الاب والام
3-يا بخت البنات
4 -اختبار غباء...شوف نفسك غبي ولا لأ
5 -اتحدي اي حد يجاوبلي عالاسئلة دي
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الإثنين فبراير 02, 2009 9:40 am

أنا هخرج عمرو وأدخل بسمة تانى أنا عايزها تقعد فى السجن شوية
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف greatpharaoh111 في الإثنين فبراير 02, 2009 10:54 am

هاخرج بسمة وادخل صلاح
avatar
greatpharaoh111
مشرف
مشرف

ذكر
Instant Message : راضى والحمد لله
عدد الرسائل : 1605
تاريخ الميلاد : 06/03/1986
العمر : 31
نقاط نقاط : 3564
النجوميه النجوميه : 19
الاسم : محمد شحاتة
القسم : phytochemistry
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف sway في الإثنين فبراير 02, 2009 4:48 pm

هخرج صلاح وأدخل بسمة برضه أنا مصمم
avatar
sway
The top member
The top member

ذكر
Instant Message : سرحان دايماً
عدد الرسائل : 2796
تاريخ الميلاد : 12/08/1987
العمر : 29
نقاط نقاط : 3237
النجوميه النجوميه : 1
الاسم : باسم على فوزى
القسم : microbiology-chemistry
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن المنتدى

مُساهمة من طرف greatpharaoh111 في الإثنين فبراير 02, 2009 4:49 pm

هاخرج بسمة وادخل رفيق
avatar
greatpharaoh111
مشرف
مشرف

ذكر
Instant Message : راضى والحمد لله
عدد الرسائل : 1605
تاريخ الميلاد : 06/03/1986
العمر : 31
نقاط نقاط : 3564
النجوميه النجوميه : 19
الاسم : محمد شحاتة
القسم : phytochemistry
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 7 من اصل 9 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى